شرح وظایف و مسئولیتهای یک کارشناس امور اداری چیست؟
کارشناس امور اداری
1403/09/05
سلام.یه کارشناس اداری بایستی به اصول مدیریت واقف باشد درانجام امور کامپیوتری وقف باشد و به قوانین اشراف داشته باشد قانون اساسی وحقوق اداری را بداند و در نگارش ها واقف وقدرت بیان و نفوذ کلام داشته باشد
18:34
کارشناس امور اداری
ما در ملورینا به دنبال یک کارشناس اداری با مهارت های زیر هستیم: آشنایی کامل با Word و Excel آشنا به انجام امور اداری و دفتری دارای روابط عمومی بالا پرتلاش، پیگیر در امور کاری، متعهد و صادق مسئولیت پذی...