استخدام شرکت فولاد آلیاژی ایران

در وب‌سایت هیوا  (دوشنبه 10 مرداد 1401)
استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ به منظور جذب واجدین شرایط تعیین شده به عنوان نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت برگزار می شود. با توجه به اطلاعیه ای که در سایت این شرکت منتشر شده است ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران سال 1402 آغاز شده و در سایت iasco.ir انجام پذیر می باشد.



شرکت فوالد آلیاژی ایران استان یزد برای استخدام نیروهای متخصص مورد نیاز در رده های شغلی مختلف از طریق برگزاری آزمون های کتبی و مصاحبه های شفاهی تخصصی و روانشناختی اقدام می نماید. استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ با همکاری شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان و دانشگاه یزد برگزار می شود.

به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به داوطلبان متقاضی و در راستای تسهیل فرآیند ثبت نام ایشان، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه، شرایط، مدارک، سایت و راهنمای ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران سال 1402 به همراه جزئیات برگزاری این آزمون و اعلام نتایج آن ارائه شده است.


زمان ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲

داوطلبانی که فارغ التحصیل مقاطع دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مورد نیاز فراخوان استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ هستند و قصد نام نویسی در این آزمون را دارند باید در تاریخ و مهلت تعیین شده برای این آزمون مدارک خود را آماده کرده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

 

طبق اطلاعیه ای سال گذشته که در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ در سامانه جذب این شرکت منتشر شده داوطلبان متقاضی و واجد شرایط می توانستند برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی شرکت در آزمون استخدامی فولاد آلیاژی یزد ایران سال 1402 اقدام کنند.

 

ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران 1402 هنوز آغاز نشده است. 

 

در صورت اعلام شدن مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ علاوه بر اطلاع رسانی در این مقاله در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



دفترچه ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402

اطلاعیه یا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی یزد ایران ۱۴۰۲ در سایت ثبت نامی این آزمون بصورت الکترونیکی منتشر می شود. داوطلبان باید با دریافت فایل این دفترچه نخست تمامی مندرجات آن را با دقت مطالعه کنند و با اطلاع از شرایط آزمون برای نام نویسی اقدام کنند.

 

دفترچه ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402 شامل شرایط عمومی، اختصاصی و سنی، نحوه ثبت نام و ارسال مدارک، زمان و نحوه برگزاری آزمون، اطلاع رسانی مصاحبه های آزمون، مراحل جذب و استخدام، تذکرات لازم و .... بوده و مطالعه آن برای داوطلبان الزامی می باشد.

 

 

همچنین، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون منتشر می شود و داوطلبان تا فرصت ارائه شده زمان دارند در صورت واجد شرایط ذکر شده در این دفترچه ثبت نام خود را انجام دهند.



شرایط ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲

داوطلبان استخدام فولاد آلیاژی یزد ایران باید قبل از ثبت نام از کلیه شرایط ثبت نام در این آزمون مطلع شده تا در صورت واجد شرایط ذکر شده جهت نام نویسی خود در این آزمون به سایت ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

شرایط عمومی ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ 

 

داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.

 

اعتقاد به دین اسلام و یا سایر ادیان رسمی کشور و التزام به قانون اساسی کشور.

 

نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر به تشخیص مراجع ذی صلاح.

 

 

آمادگی انجام وظایف اعلام شده متناسب با آیین نامه شرکت و داشتن سلامت و آمادگی جسمی و روانی برای انجام فعالیت ها در بخش های داخلی کارخانه فولاد آلیاژی ایران زیر نظر مراجع پزشکی شرکت.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402

 

داشتن مدرک و یا گواهی نامه موقت تحصیلی پایان دوره مقطع دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم باشد.

 

داوطلبانی که دارای سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و شغلی مورد نظر و سابقه بیمه تامین اجتماعی باشند؛ حدود 5 سال به حداکثر سن درنظر گرفته شده اضافه خواهد شد.

 

در صورت داشتن سابقه کار باید متقاضیان گواهی اشتغال به کار متناسب با مدرک تحصیلی که ثبت نام نموده اند را بر روی سایت ثبت نام بارگذاری نمایند.

 

برای داوطلبان دیپلم و فوق دیپلم ثبت نام آزمون فولاد آلیاژی ایران حداقل معدل لازم 14 درنظر گرفته شده و برای متقاضیان کارشناسی دانشگاه های سراسری حداقل 15 و سایر دانشگاه های عالی حداقل 17 اختصاص داده شده است.

 

همچنین، به ازای هر سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و شغلی حدود 0.25 تا سقف 2 نمره در معدل برای داوطلبان تخفیف اعمال می شود.

 


رشته های ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402

شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد از بین داوطلبان مرد واجد شرایط، نیروهای متخصص خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب می نماید. لذا، متقاضیان لازم است طبق آگهی منتشر شده علاوه بر داشتن شرایط ثبت نام؛ در یکی از رشته های تحصیلی ذکر شده فارغ التحصیل شده باشند و حداقل معدل لازم را برای ثبت نام در این استخدامی کسب نموده باشند.

 

در اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت فولاد آلیاژی یزد ایران تمامی رشته های تحصیلی و شغلی مورد نیاز برای متقاضیان این استخدامی ارائه شده است و داوطلبان باید متناسب با مدرک تحصیلی خود، عنوان شغلی مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. همچنین، در صورتی که متقاضی دارای چند مدرک تحصیلی باشد لازم است تنها یک مدرک تحصیلی و عنوان شغلی را در زمان ثبت نام انتخاب نمایند. در جدول زیر مدرک و رشته های تحصیلی مورد نیاز ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ شرح داده شده است.

 

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی ملاحظات

کارشناسی

مکانیک، صنایع، متالورژی، کامپیوتر (کلیه گرایش ها)

داوطلبان می بایست تمامی شرایط مندرج در اطلاعیه منتشر شده را داشته باشند.

 

 

داوطلبان علاقمند به استخدام در شرکت های فولاد می توانند به محض انتشار فراخوان های آزمون استخدامی این شرکت ها به سایت ثبت نام استخدام فولاد شرکت موردنظر اقدام نمایند؛ در مقاله زیر توضیحاتی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام استخدام فولاد غدیر نی ریز برای متقاضیان ارائه شده است برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

مدارک ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ 

 

این متقاضیان باید جهت ثبت نام در آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران 1402 به سایت ثبت نام این شرکت مراجعه نموده و بعد از وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود در فرم درخواست ثبت نام؛ تمامی مدارک اسکن شده خود را بارگذاری نمایند. لذا، برای آشنایی بیشتر شما داوطلبان کلیه مدارک اسکن شده لازم برای نام نویسی در استخدام فولاد آلیاژی یزد ایران ارائه شده است.

 

صفحه اول شناسنامه.

کارت ملی.

عکس پرسنلی 4*3.

گواهینامه موقت و یا مدرک تحصیلی.

کارت پایان خدمت.

سایر مدارک و گواهینامه ها مانند مدرک و معرفی نامه از بنیاد شهید و ایثارگران.

 

سایت ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402 

 

همچنین، این داوطلبان علاوه بر ثبت نام در این آزمون می توانند سایر مراحل استخدامی فولاد آلیاژی ایران را از طریق این سایت ثبت نام استخدامی فولاد پیگیری نمایند. درواقع متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت iasco.ir از زمان دریافت کارت ورود به جلسه، برگزاری آزمون و اعلام نتایج خود مطلع شوند.

 

نحوه ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ 

داوطلبان آزمون استخدامی فولاد آلیاژی یزد ایران در صورتی که قصد ثبت نام در این آزمون را داشته باشند؛ می توانند به سایت ثبت نام استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402 مراجعه نموده و فرم درخواست استخدام را با وارد نمودن اطلاعات فردی و تحصیلی و بارگذاری مدارک بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به صورت رایگان تکمیل نمایند.

 

متقاضیان استخدامی فولاد آلیاژی ایران می بایست آدرس iasco.ir را در مرورگر خود سرچ نموده تا به صفحه اصلی شرکت فولاد آلیاژی یزد ایران وارد شوند.

 

استخدام فولاد آلیاژی ایران

 

سپس از منوی اصلی سمت راست صفحه اصلی گزینه استخدام را کلیک نمایید.

 

استخدام فولاد آلیاژی یزد ایران ۱۴۰۲

 

در صورت ثبت نام در این آزمون؛ فرم درخواست استخدام را انتخاب نموده تا وارد فرم ثبت نام مربوط به این استخدام شوید.

 

ثبت نام آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران

 

در ادامه در این فرم ثبت نام تمامی اطلاعات فردی، سوابق تحصیلی، دوره های آموزشی، سوابق کاری و ... را به همراه اسکن مدارک لازم برای ثبت نام را به ترتیب وارد نمایید.

 

فرم درخواست استخدام فولاد آلیاژی ایران

 

داوطلبان می توانند در سایر آزمون های استخدامی مانند آزمون استخدامی شرکت نفت شرکت نمایند؛ لذا برای اطلاع از شرایط و نحوه استخدام در شرکت نفت پیشنهاد می شود مقاله زیر را مطالعه نمایید.

منابع استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402

 

داوطلبان این آزمون بنا بر رشته و مدرک تحصیلی خود باید منابع درسی مرتبط به رشته خود را مطالعه نمایند. متقاضیان دیپلم شاخه نظری باید بر مباحث دروس عمومی مانند ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی و هوش تسلط کافی داشته و با گذراندن دوره های فنی و حرفه ای مربوط به رشته های برق، مکانیک و متالوژی و ... شانس قبولی خود را در استخدامی فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ افزایش دهند.

 

متقاضیان فوق دیپلم ( کاردانی ) و کارشناسی باید علاوه بر دروس عمومی مانند هوش و زبان انگلیسی؛ تمامی مباحث درسی مربوط به رشته اصلی و تخصصی خود از جمله برق، مکانیک، کامپیوتر و ...را طبق برنامه ریزی صحیح و اصولی مطالعه نمایند تا در آزمون کتبی استخدامی فولاد آلیاژی یزد ایران قبول شوند.

 

کارت استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ 

پس از ثبت نام در آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران 1402، متقاضیان باید برای شرکت در این آزمون کارت ورود به جلسه استخدام فولاد آلیاژی ایران خود را از سایت ثبت نام این آزمون استخدامی دریافت نمایند. این داوطلبان لازم است که در زمان دریافت کارت تمامی اطلاعات ثبت نامی خود را همراه خود داشته باشند تا با وارد نمودن این مشخصات کارت خود را پرینت بگیرند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ از طریق سایت استخدام شرکت فولاد آلیاژی یزد ایران و یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در کارت ورود به جلسه استخدام فولاد آلیاژی ایران محل برگزاری آزمون و تاریخ دقیق آزمون مشخص شده است، بنابراین، متقاضیان این آزمون باید چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون فولاد آلیاژی یزد ایران هنوز مشخص نشده است، اما طبق اطلاعیه منتشر شده زمان دریافت کارت از طریق سایت استخدام فولاد آلیاژی ایران و یا پیامک از سوی این شرکت اعلام خواهد شد. به محض اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه استخدام فولاد آلیاژی ایران در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

زمان برگزاری استخدام فولاد آلیاژی ایران 1402

متقاضیانی که در آزمون فولاد آلیاژی ایران ثبت نام نموده اند، باید از زمان برگزاری این استخدام مطلع شوند تا از فرصت باقی مانده تا روز برگزاری آزمون استفاده نمایند. همچنین، از طرفی دیگر در چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت و جمع بندی نهایی مباحث درسی خود را انجام دهند.

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ از طریق سایت استخدام شرکت فولاد آلیاژی یزد ایران و یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

زمان برگزاری استخدام فولاد آلیاژی یزد ایران هنوز اعلام نشده است و تاریخ دقیق این استخدامی از سوی شرکت فولاد آلیاژی ایران از طریق پیامک و یا بر روی سایت ثبت نامی این آزمون اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت استخدام از حوزه برگزاری استخدامی و زمان دقیق شروع آزمون مطلع شوند.

اعلام نتایج استخدام فولاد آلیاژی ایران ۱۴۰۲ 

آزمون کتبی استخدام فولاد آلیاژی یزد ایران 1402، به صورت چهارگزینه ای و بدون احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می شود. بنابراین، داوطلبان این استخدامی بدون هیچ نگرانی می توانند به تمامی سوالات آزمون پاسخ دهند و حدنصاب نمره قبولی لازم را کسب نمایند.

 

 زمان اعلام نتایج استخدام فولاد آلیاژی یزد ایران ۱۴۰۲ ، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

نتایج آزمون استخدامی فولاد آلیاژی ایران هنوز مشخص نشده است؛ احتمال دارد مدت زمانی پس از برگزاری آزمون استخدامی متقاضیان شاهد اعلام نتایج خود از سایت iasco.ir باشند. نتایج آزمون کتبی فولاد آلیاژی ایران حدود سه تا پنج برابر ظرفیت اعلام خواهد شد و داوطلبان پس از قبولی در این مرحله از آزمون می بایست خود را برای مراحل مصاحبه فنی و تخصصی متناسب با رشته خود آماده نمایند.

اگر پس از مطالعه مقاله استخدام فولاد آلیاژی ایران در سال ۱۴۰۲ سوالی در خصوص جزئیات ثبت نام یا برگزاری این آزمون دارید می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



سوالات متداول


1- ✔️ استخدام فولاد آلیاژی ایران چه زمانی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام آزمون استخدام فولاد آلیاژی ایران معمولا به صورت متغییر بوده که جزئیات آن در این مقاله ارائه شده است.



2- ✔️ استخدام فولاد آلیاژی ایران به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ استخدام فولاد آلیاژی ایران از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه که در این مقاله توضیح داده شده انجام می شود.



3- ✔️ برای استخدام فولاد آلیاژی ایران چه شرایطی تعیین شده است؟

✔️ شرایط استخدام فولاد آلیاژی ایران شامل شرط سنی، شرط معدل و سایر شرایط عمومی و اختصاصی بوده که در این مقاله توضیح داده شده است.


مطالب دیگر
در ای استخدام  (پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (شنبه 8 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
در ای استخدام  (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403)
جمعه 27 مهر 1403، ساعت 15:30